Takaisin listaukseen

Palautteenhallinnan kehittäminen Tampereen kaupungissa

Tampereen kaupunki kehittää palautteenhallintaa ja asiakkuudenhallintaa. Tämän laajemman kehittämistyön tavoitteiden määrittelyä varten haetaan kevyillä kokeiluilla ratkaisuja palautteenhallinnan kokonaisuuteen. Kaupungin tarkoitus on tehdä nopeita kokeiluja palautteenhallinnan kehittämisen tueksi.

Tietopyynnön avulla on tehty markkinakartoitusta ratkaisuista, joiden kokeileminen palvelee asiakkuudenhallinnan ja palautteenhallinnan kokonaisuuden kehittämistä. Tietopyynnöllä haettiin ratkaisuja, jotka voivat sisältää digitaalisia työkaluja ja muita toimintaa ohjaavia elementtejä.

Ehdotuksia pyydetään seuraavista osa-alueista:

  1. Asiakaskokemustiedon kerääminen ja hyödyntäminen
  2. Palautedatan analysointi tekoälyä hyödyntäen

Linkki tietopyyntöön:

https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2017-019714

Ajanjakso, jolloin yrityksillä oli mahdollisuus vastata tietopyyntöön:

18.9.2017-2.10.2017

Vastauksia tuli yhteensä 31. Tietopyynnön pohjalta järjestetään 12.10.2017 Tampereen kaupungin sisäinen pitchaustilaisuus, jossa osa yrityksistä voi esitellä ratkaisujaan tarkemmin.

Yhteyshenkilö

Nimi: Outi Lehtinen
Organisaatio: Tampereen kaupunki, Strategia- ja kehittämisyksikkö
Tehtävänimike: Projektipäällikkö
Puhelin: 0505382267
Sähköposti: outi.k.lehtinen@tampere.fi

comments powered by Disqus